Top

MiraLooks aanvullende Voorwaarden

MiraLooks aanvullende voorwaarden

1. OPDRACHTBEVESTIGING 
- na bestellen ontvangt u een opdrachtbevestiging. Leest u deze bevestiging goed door. Wijzigingen zsm doorgeven

2. VOORBEELD FOTO'S
- Alle producten worden handgemaakt. Foto's op de website dienen slechts als voorbeeld hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.

3. MANENHAAR
- manenhaar wordt alleen in overleg verwerkt. Hiervoor geld een opslagtarief van € 20,00

4. FAKE BESTELLINGEN
- FAKE bestellingen worden niet op prijs gesteld ! Als u een uiteraard vrijblijvende prijsopgave wilt dan zijn wij u graag van dienst met een passende offerte. Deze prijsopgave/offerte kunt u per mail aanvragen. ADVIES IS ALTIJD GRATIS.

5. BEDENKTIJD EN ANNULEREN VAN BESTELLINGEN
-Op geplaatste bestellingen geldt de wettelijke bedenktijd van 7 dagen.
Annuleringen moeten zo snel mogelijk (in uw belang schriftelijk of per mail) worden doorgegeven.
Als u na het plaatsen van uw bestelling geen annulering doorgeeft en u geen haar instuurd ontvangt u een herinnering.
Voor een administratieve annulering worden kosten in rekening gebracht.
 
6. AANBETALING
- nadat door ons het haar is ontvangen, wordt u gevraagd een aanbetaling over te maken. Deze aanbetaling geldt als bevestiging van de opdrachtbevestiging en uw accoord.
- uw aanbetaling wordt op uw eindfactuur met u verrekend
- indien u niet afneemt vervalt de aanbetaling aan MiraLooks

7. OPSTUREN VAN SCHOON HAAR
- Stuur het haar schoon op. Let op dat u het haar goed gedroogd opstuurd.
Nat haar gaat schimmelen en MiraLooks neemt hier geen verantwoording voor.
Extra wassen in verband met schimmel wordt aan u doorberekend (€ 20,00)

8. NIET VOLDOENDE GEFRANKEERDE STUKKEN
- Strafporto die MiraLooks met betalen voor ontvangst van uw post in verband met niet voldoende frankeren wordt aan u doorberekend. Let dus goed op dat u voldoende postzegels plakt.

9. LEVERTIJD
- Na ontvangst van het haar ontvangt u een schatting van de levering. Dit is een schatting hieraan kunnen geen rechten worden ontleent.

10. WIJZIGINGEN
- WIJZIGINGEN kunt u doorgeven totdat u een 'update' heeft ontvangen dat het tellen van het haar en het vlechten in gang is gezet. Wijzigingen zijn pas van toepassing nadat u daarvan een bevestiging heeft ontvangen.

11. AFRONDEN BESTELLING EN FACTURERING
- Nadat uw bestelling klaar is ontvangt u de factuur (met verrening van de eerdere aanbetaling) en foto's van het resultaat. Als u akkoord bent maakt u over. Betaling houdt in dat u akkoord bent met het product.

12. VERZENDING
- Als de betaling op de rekening staat wordt uw bestelling aan u verzonden. U ontvangt per mail bericht van de verzending.
   * heeft u gekozen voor een track en trace code dan krijgt u deze toegemaild
   * bestellingen boven de € 100,00 worden altijd (gratis) met een track en trace code verzonden
   * heeft u gekozen voor de gratis brievenbusverzending. Deze zending wordt in een brievenbusdoosje aan u verzonden. Deze zending kunt u niet volgen. MiraLooks is niet aansprakelijk voor wegraken van post tijdens de zending.

13. GARANTIE EN ONDERHOUD
- Garantie. Bij uw zending ontvangt u uitleg over het onderhoud van uw paardenhaar sieraad. Lees deze goed door.
Kort samengevat:
  * de kwaliteit hangt af van de kwaliteit van het haar
  * MiraLooks is niet aansprakelijk voor slijtage (let op met zwemmen dochen sporten en chemicalien)
  * op zilverkleurige onderdelen wordt GEEN GARANTIE gegeven op verkleuren.
  * op gratis onderdelen wordt GEEN GARANTIE gegeven.

14. EXTRA
- Bij alle gevlochten bestellingen ontvangt u een extraatje of een cadeau bon.

15. SIERADEN DIE NIET WORDEN AFGENOMEN
- Sieraden die niet worden afgenomen: Hiervoor ontvangt u geen restitutie van uw aanbetaling en uw sieraad vervalt aan MiraLooks. MiraLooks houdt zich in dat geval het recht voor uw sieraad door te verkopen en/of te demonteren en onderdelen te verkopen.
Heeft u een probleem waardoor de betaling vertraging oploopt, neemt u dan vooral contact met ons op zodat wij hier rekening mee kunnen houden.

16. HEEFT U VRAGEN - STEL ZE VOORAL !!!! Niets moet en (bijna) alles kan. en ADVIES IS ALTIJD GRATIS

Mocht er om de een of andere reden iets mis gaan, neem dan vooral contact met ons op. Er is altijd een oplossing.